محل تبلیغات شما

شما به خودتان و محصولاتتان اعتماد دارید، اما, چطور دیگران را متوقف کنیم و کاری کنیم به ما گوش دهند؟مثال های فراوانی وجود دارد. 

وقتی زمان زیادی ندارید تا توجه کسی را جلب کنید،  باید مزایای محصولتان را در یک جمله یقدرتمند؛ جمع بندی کنید. یک جمله به شدت هدایت کننده و انگیزه دهنده است تا از شماخرید کنند.

یک جمله خوب که مزایای محصول را درخود خلاصه کرده باید شنونده را به این فکر وا دارد : من میخواهم بیشتر راجع به این محصول بدونم.

این هنر است که بتوانید در یک جملهتمام آنچه را که مزایا می نامید ارائه دهید, شما اگر بتوانید با یک جمله مخاطبتان را هدف قرار دهید دیگر نیاز نیست به آن ها بفروشید آن ها خودشان از شما خواهند خرید. با یک جمله خوب, ایمیلتان را بازخواهند کرد، سخنرانی تان را گوش خواهند کرد و تلفن تان را نیز جواب خواهند داد.

زمانی که استیو جابز برای اولین بارمی خواست آیپاد را رونمایی کند فقط گفت : یک هزار آهنگ در جیبتانهمین ! دیگر توضیحات دیگری لازم نیست ! عالی است، بسیار دلرباو انگیزشی ! من هم میخواهم بخرم.

مردم اهمیت نمی دهند چطور محصولتان کار می کند.
فقط می خواهند بدانند چه کاری برایشانانجام می دهد.

رومه ها و امروزه توییتر از سرتیتر خبرها بسیار بیشتر از قبل استفاده می کنند.چندبار تا به حال ناخواسته به وبسایتی رجوع کرده اید که نمی خواستید و فقط به خاطر عنوانی بود که بر روی لینکشقرار داشت؟ این مثال کاملا شرح مطلب است. خلق کردن یک جمله حاوی مزیت های چشمگیرمهارت آسانی نیست, اما بسیار مهم است چون می تواند منفعت و مزیت محصول شما را بهطرق مختلف مطرح کند, در نهایت جذابیت و موفقیت.

بعضی وقت ها فقط یک شانس برای تاثیرگذاری دارید. پسدرست به هدف بزنید و شانس را از آن خود کنید.
اینجا 3 راه برای خلق عنوان ها و جملههای پر منفعت و مزیتی محصولتان برای شما آماده کرده ایم برای فروش بهتر:

 

1- احساسی اش کنید.

چرا مردم به چیزی که می گویید بایداهمیت دهند؟ توجهشان را با چیزی که به آنها مربوط است بدست آورید. منفعت، ایده رامی فروشد, نه واقعیت. ایده شما برای مشتری اش چه کاری می کند؟ از اینکه از احساسات استفاده کنیدنترسید. اغلب انگیزه خرید احساسی بسیار بیشتر از انگیزه خرید منطقی است.
مثال کلماتی که به احساسات مربوطمی شوند : مجانی” , باورنکردنی” و عظیم” …

2- کوتاهش کنید.
واقعا- کوتاه. یعنی بیشتر از 10 یا 20کلمه نباشد(کمتر بهتر است).یادتان باشد,وقت زیادی ندارید… .
اگر جمله گزارشی شما طولانی است, مردماز آن می گذرند قبل ازاینکه بخواهند ادامه اش را بخوانند یا بشنوند.از اینکه از کلماتکمتر استفاده می کنید نترسید که تمام جزئیات محصولتان شاملش نشود؛ بسیار بهتر استکه 3 تا از ویژگی های برترش به خوبی شناخته شود تا همه ویژگی هایش به صورت گذراخوانده شود. بعضی اوقات از سرمایه گذاران یا کارآفرینان راجع به ایدهشان سوال می کنیم آنها حداقل در 5 دقیقه ایده شان را به صورت خلاصه شرح می دهند. امااگر کوتاه باشد ! زود می شنویم و راجع به آن بیشتر فکر می کنیم .

3- از اعداد استفاده کنید.
اعداد اختصاصی بودن را القا می کنند.اطرافتان را نگاه کنید. عنوان های با اعداد بر جهانمان حکم فرماست. فقط کافیستنگاهی به Buzz feed بیاندازید تا بیشتر به عمق این موضوع پی ببرید.

این ها مثال هایی از عنوان / تیتر یکجمله ای پرمنفعت و حاوی مزایاست که برایتان آماده کرده ایم :

·        محصولات معتبربرای ورزشکاران حرفه ای

·        سریع ترین مرکزفروش کتاب

·        محصولی برایافزایش 50% حجم اتاقتان

هر جمله ای را که می سازید توسطاطرافیانتان تست کنید. تحقیق کنید کدامشان بیشترین تاثیر را در فروش دارند؟ بازخوردبگیرید و هرکدام بهتر بود آن را انتخاب کنید تا دفعه بعد هرکسی پرسید دارید چکارمی کنید بهترین جواب را در کوتاه ترین زمان بدهید.

ضرورت تعریف منابع جدید سرمایه گذاری در دوران اقتصاد مقاومتی

قانون کار قسمت اول

راهبرد انسان محور 1

جمله ,یک ,فقط ,ها ,های ,خواهند ,یک جمله ,را در ,·         – ,را به ,بیشتر از

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

my routines دانلود آهنگ جدید siomirobo آدم ها از دور دوست داشتنی ترند و اینک آخرالزمان بتن ریزی کف Michelle's notes نازی منگول مجله آنلاین فارسی وبسایت هواداران مجتبی فارس|mojtabafars|m.Far3|فارس|مجتبی|مجتبی فارس|mojtaba|hars|far3